Perşembe, Mayıs 19, 2011

Maşukiye.... Laleler....

DSCN9067

DSCN9078

''Yemek yemek üstüne ne düşünürsünüz bilmem Ama kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı''demiş Cemal Süreyya.....O yüzden kahvaltı fotolarıyla başladım ilk...Maşukiye, Kocaeli'nin belki de en güzel yerlerinden biri....Özellikle de Nisan-Mayıs aylarında..Bu sene geçen senelere nazaran daha serin geçse de bahar aylarında çok güzel olur Maşukiye hele ki kahvaltı için gittiyseniz...
 
 
DSCN9075


Bu resimler Maşukiye/Yazıcılar Otel&Restorant'a ait..şırıl şırıl akan derenin üzerine-yanına tahtadan kurulmuş bank ve oturma yerleri,eğer erken saatlerde gitmişseniz, en güzel yerinde cıvıl cıvıl öten kuşların eşliğinde huzurlu bir kahvaltı edip Cemal Süreyya'nın ne demek istediğini anlayabilirsiniz....


DSCN9070




DSC_0143

Burası ise Maşukiyenin sapanca gölüne bakan yeri..gölü çok göremese de diğer yere nazaran daha yeşillikli...dere yok....su yok...ama bol bol hamak var :)
Vadi kısmında dere içindeki kahvaltı yerlerinde çeşit daha bol, göle bakan yeşillik yerlerdeki çeşitler ise daha az...her iki kısımdada fiyat aynı..serpme kahvaltı kişi başı 20 tl...

DSC_0199

DSC_0150

Tam köy bahçeleri gibi olmasa da taşlı yollar çok güzel..

DSC_0202

Ve bu sene baharın serin ve yağmurlu geçmesinden dolayı rahat gezemediğimiz laleler..bir sürü foto içinden bikaç kare.....

DSCN8900

DSCN8905

DSCN8999

DSCN8897

DSCN8895

DSCN8903

DSCN8979


DSCN8908

DSCN8909


sırada Sapancada keşfettiğimiz çok hoş bir başka kahvaltı yeri var:))

12 yorum:

  1. kahvaltı güzel çiçekler harika,mutlu olunmaz mı

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir kahvaltı masası, biz çalışanlar için için pazar kahvaltıları çok önemlidir bilirsiniz.

    Sevgilerimle;

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    Çok güzel kareler,içim açıldı.
    Mekan huzur verici doğrusu,keyifle kalın.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Salihacığım kahvaltı keyfi bizimde ailece en çok sevdiğimiz öğündür çok keyiflidir hele de böyle güzel bir ortam bulursak:)
    size afiyet olsun canım harika biryermiş tanıtım için teşekkürler değerlendirilecektir emin ol:))
    Bir sonraki postta yazacağın keyifli yerleri merakla bekliyorum canım çabuk ol:D
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Canım ne iyi yapmışsınız,baharda kahvaltının keyfi başka olur.Gerçi nedense bu sene çok soğuk.. Ben daha henüz açılışı yapamadım.. Herkes bütün gece öksürüyor...Ama kahvaltı sofrasını görünce iştahım açıldı;)) sanki kapalı duruyorda ;))

    afiyetler olsun ,şifa olsun.. paşaları öpüyorum...

    mutlu pazarlar..

    YanıtlaSil
  6. Merhaba orayı duymuştum ve hep merak etmişimdir gerçekten çok güzelmiş özellikle kahvaltı.Güzel bir kahvaltı beni gerçekten en çok mutlu eden şeylerden biridir sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. baharın tadını çıkarmak lazım, açık havada kahvaltı ne keyif verir insana...keyfiniz daim olsun inşallah.fotoğrafları çok beğendim

    YanıtlaSil
  8. Canım benim, içimi açtın valla çok teşekkürler...harikasın....

    YanıtlaSil
  9. Harika resimler yaaa... özendim sana.

    Canim vatanim gez gör güzellikleri bitmez.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Ayy bayıldım ben:))) ayıltmaya gelirmisin,sefanız olsun canım,Allah ağız tadınızı bozmasın inşallah:)
    öpüyorum...

    YanıtlaSil
  11. Bende bayıldımm salihaaa sefann olsunnn afiyet olsun, çok güzel fotolar devamını beklerizz
    :))))))

    YanıtlaSil
  12. Ana;!!!
    O sürdügün hakiki tereyag mi???
    Ask olsun Saliham nispet yapar gibin :D
    Allah agzinin tadini bozmasin cnm,afiyet olsun.Lalelere de ALLAHU EKBER!!!

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)