Pazartesi, Şubat 07, 2011

Bebek Menüsü



DSCN9780




Kuzenlerim hafta içi Emir'i görmeye geldiler.Peri (görümcem) ve büyük kuzenim elti olmalarından dolayı ortam çok daha güzel ve samimiydi.Bol bol sohbet ettik,güldük,yedik içtik..
1 çocuk artı 1 bebeyle bu menünün bir tanesini bile yapmam imkansızdı ama sağolsun Peri, Emir'le ilgilendi de bende hazırlıklarımı tamamlayabildim. 



DSCN9779



Menüdekiler;


DSCN9764

Patates Salatası




DSCN9762

Sodalı Poğaça



DSCN9781

 Göbete-Köbete




DSCN9767

Kaya Kurabiye





DSCN9772

Cevizli,Karamel Soslu Çikolatalı Cheesecake

14 yorum:

  1. Canim ellerine saglik hepsi masallah harika bir iki tanesinin tarifini bekliyorum,afiyetler olsun,sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. canım hepside harikalar valla ellerine emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Harika bir sofra olmus canim hepsi birbirinden lezzetli gorunuyor, ellerin der gôrmezsin, Allah sohbetinizi artirsin

    YanıtlaSil
  4. menü süper sohbette güzel olunca tadı daha bir başka olmuştur. Köbeteyi ve cheesecake i denemek üzre not ettim bile ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Maşallah güzel bir menü hazırlamışsınız afiyet olsun:)))

    YanıtlaSil
  6. tatlı annecikk!!
    yine tüm tatlılığınla buradasın:))
    ellerine emeklerine sağlık misafirler arasında bende olaydım iyiydi:D

    YanıtlaSil
  7. valla daha ne olsun, 2 çocuklu kadın ancak bu kadar güzel masa hazırlayabilir. ellerine sağlık Salihacım

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar. Masa süper görünüyor. Ellerinize sağlık. Göbete-Köbetenin tarifini arşivinizde bulamadım. tarifinizi bekliyorum. Sevgilerimle. Figen.

    YanıtlaSil
  9. ellerinize sağlık...hepsi çok güzel olmuş...mutfak terapi gibi değilmi...

    YanıtlaSil
  10. valla yinede bravo.bebişe bakan biri olsada yine baya şeyler yapmışsın.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  11. Harika bir menu olmus, ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
  12. hepsi nefis görünüyor özellikle göbetenin tarifini bekliyorum. ellerine sağlık canım.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Ellerien saglik, cocuklu ve bebekli bir anne icin kolay deyil bunca seyi yapmak.Hepsi harika olmus canim

    YanıtlaSil
  14. maşallah neler neler yapmışsın canım hepsi çok güzeller ellerine sağlık muhabbetiniz daim olsun

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)