Cuma, Eylül 25, 2009

Deneme 1-2

Deneme 1-2...deneme 1-2...

yine resim ekleyememe...arkadaşlarıma yazdığım yorumları yayınlayamama....blogcu bu şekildeydi herkes blogger'a kaydı..Blogger'ın halide artık içler acısı...işin yoksa com.'a taşın,resimler,tasarımı vs vs uğraş dur...inş. sorunlar çözülür.Bayramdan bu yana ne tebrik mesajlarımı yayınlayabildim ne de bloguma yazı ekleyebildim.Bütün arkadaşlarımın geçmiş bayramlarını kutluyorum...minikleri okullara başlıyan blogcu arkadaşlarımıda tebrik ediyorum:):)

7 yorum:

  1. Canım gerçekten ne yapıcağımızı şaşırdım bende.. kimsenin ezbere adresi yok,malilleri yok ..fena yakalandık...
    bir daha yaşanmaz umarım.

    YanıtlaSil
  2. Yeni kayışlar bizi bekliyor anlaşılan:)

    YanıtlaSil
  3. Canım sorunlarınız inşallah dzelir. Ne yaparım ben sizsiz. Girememek işkence gibi. .com un da kendine göre sıkıntıları var ama. Ben siteyi kurana kadar çok uğraştım. Şimdi ara ara yayın kesiliyor ama nadiren. O bile beni delirtiyoyr. O zamanda para veriyorum niye bunu yaşıyorum diyorsun. Yani bu internet dünyası çok sancılı...

    YanıtlaSil
  4. CANIM BİRDAHA YAŞAMAMAK DİLEĞİYLE...
    BÜTÜN HERKESTE AYNI SORUN...

    YanıtlaSil
  5. Canım minik kızı okula başlayan bloger arkadaşın olarak tebriği üstüme alındım :) teşekkür ederiz teyzesi. darısı senin oğluşa.
    bu blogger daki sorun semt semt gidip geliyor herkes sorun yaşarken ben yaşamıyorum ben yazabilirken millet sorun yaşıyor hayırlısı...ama lezzetibol.com un dediği gibi .com da sancılı başın hiç ağrımıyor değil ki...
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Canım ben de aynı sorunu yaşayanlardan olarak wordpresse taşındım. Uyum sürecindeyim bakalım ne olacak... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. merhaba ben yemek bloglarını gezerken size rastladım,bende de aynı sorun bi kaç gündür vardı,nihayet düzelmiş...hepimize geçmiş olsun,bir daha aynı sorunlar yaşanırmı bilmiyorum...neyse,bu arada tarifleriniz hoş ve çekmiş olduğunuz fotolar harika görünüyor...ellerinize yüreğinize sağlık......sevgiler

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)