Pazartesi, Ağustos 31, 2009

2009'UN İLK İFTARI

Ne yazsam,nasıl başlasam,nasıl anlatsam bilemiyorum.Bildiğim tek şey hayatın ta kendisi gibi sevinçlerle ve üzüntü dolu haberlerle geçti şu 1,5 aylık zaman.Ama her halimize şükretme nimetinin de farkında olmam ayakta durabilme kudretini veriyor.Beni merak eden arkadaşlarıma can-u gönülden teşekkür ediyorum bu zor günleri ailecek atlatabilmemiz için dualarınızı esirmezsiniz değil mi?
Ramazanın ilk günü annemlerin bende olması sebebiyle ilk iftar sofrası benim küçük evimde kuruldu:) dolayısıyla Anne ve Baba sofrası diye iki sofra kuruldu. Yukarıdaki sofra;Annemin,Kayınvalidemin ve kardeşimin olduğu soframız.Aşağıdaki sofra ise eksikleri,resim çekildikten sonra tamamlanan erkeklerin bulunduğu 2. soframız;





İftar Menümüzde;

*Köfteli,nohutlu,buğdaylı çorba

*Köfteli İslim Kebabı ve Buhara Pilavı

*Zeytinyağlı Taze Fasulye

*Paçanga Böreği

*iftariyelikler,çiğ köfte,haydari,mevsim salatası

*Kusursuz Pasta






Köfteli,Nohutlu, Buğdaylı Çorba;












Köfteli İslim Kebabı ve Buhara Pilavı;








Köfteli İslim Kebabı;







Buhara Pilavı;






Resmini çekmeyi unuttuğum,Zeytinyağlı Taze Fasulye;



Paçanga Böreği;









Kusursuz Pasta;


12 yorum:

  1. Hoşgeldin Salihacığım.Anladığım kadarıyla bazı tatsızlıklar yaşamışsın.Hakkında hayırlısı olsun arkadaşım.Dilerim bundan sonra herşey yolunda gider.
    Hayırlı Ramazanlar.Çok güzel bir sofra olmuş.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ramazanın rahmetiyle sıkıntılarından kurtulursun inşallah arkadaşım.neçok özledim sevdiklerimle ramazan sofrasında buluşmayı afiyet şekerler olsun ellerine emegine salık.

    YanıtlaSil
  3. Canım hoşgeldin, umarım sıkıntılar geride kalmıştır. Sofra ve menü birbirinden güzel, ellerine sağlık allah ağzının tadını hiç bozmasın. Hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
  4. Menü çok güzel. Afiyet olsun. Ellerine sağlık. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Salihacım bu günlerde bir çok arkadaşımın keyifsiz olduğunu,sağlık sorunları ile uğraştıklarını duyuyorum..hepimize nazar mı değdi ne anlamıyorum... dua ile yanındayım ...

    iftar menüsü süper,buhara pilavını ilk kez gördüm... nefis olmuş her şey... ellerine sağlık...

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Salihacığım harika bir sofra olmuş ellerine sağlık bereketli iftarlar dilerim öpüyorum...

    YanıtlaSil
  7. Allah'ım ferahlık ve esenlik nasip etsin Salihacığım. Sıkıntın her neyse en yakın zamanda geçmesini nasip etsin Rabbim.

    YanıtlaSil
  8. Rabbim kalbinize inşirah versin, sıkıntılarınız bir an önce biter inşallah
    selam ve dua ile

    YanıtlaSil
  9. Hosgeldin Saliha gozumu yollarda biraktin.
    Sayfanin yenilendiginin gorunce eski bir arkadasimi gormus gibi sevindim:)
    Iffet

    YanıtlaSil
  10. hoşgeldiniz..
    sıkıntılı günler geçrdiğinize üzüldüm,
    rabbim yardımıcınız olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  11. müjde,
    karamel mutfak,
    ayselcim,
    arzu,
    pelincim,
    seda,
    deryacım,
    haydi mutfağa,
    iffet,
    esmacım
    arkadaşlar dualarınız ıcın cok tesekkurler,hepinizden Allah cc razı olsun..

    YanıtlaSil
  12. Canım hoşgeldin sefalar getirdin :)
    İnşallah bütün tatsızlıklarınız tez vakitte geçer.Hepimizde oluyor bazen Rabbim yardım etsin canım :)
    sofran harika ellerine sağlık...

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)