Cuma, Ekim 12, 2007

BAYRAMIMIZ MÜBAREK OLSUN......NİCE BAYRAMLARA.....




Bu gün ‘’Arafe’’,yarın ‘’Bayram’’…. Rabbim, geride bıraktığımız ‘’RAMAZAN’’ın ruhunu önümüzdeki aylarda da kaybetmemizi nasip eylesin…Sahur midemizi,vücudumuzu,ruhumuzu olgunlaştırırken,teravihlerde bedenimizi ibadete hazırladı ve alıştırdı..Bu ‘’HAL’’in diğer aylarda da devam etmesini Rabbim nasib eylesin…Sevgi,anlayış,sabır gibi güzel huyları ahlakımıza nakşetsin…Bayramlar berekettir,sevgidir,kaynaşmaktır insanlarla…Yarınlar ise niyettir..Bir avuç sevgi,sıcacık bir mesaj,yüzümüzde gülümseme elimizde küçük bir hediyeyle,dost meclislerini ziyaret bizleri birbirimize daha çok sevdirir ve yakınlaştırır.









Ben çok mutluyum….huzurluyum…sevdiklerimle birlikte giriyorum bayrama..eşimle..oğlumla…insanoğlu doyumsuzdur ama insan evladıyla doyuyor..onunla birlikte 2. Bayramım..nice bayramlara inşallah…oğlum,canım,kuzum…seni verene şükürler olsun….




Ev yapımı çikolatalarımı,kadayıflı tavuk göğsümü hazırlayacağım.Oğluma aldığımız bayramlığın dikişlerini yapacağım(paçaları kısalacak,ceket boyu ayarlanacak).Evdeki kalmış,ufak tefek işler halledilecek,bayram için tasarlayıp hazırladığım kolyeme son eklemeler yapacağım.Ütüler yapılacak.Ve hazırlıklar tamam olunca bayrama da hazır olacağız.




Buradan tüm blog dostlarımın ve İslam Aleminin bayramını en içten dileklerimle kutluyor ve bize,yuvalarımıza ,ülkemize huzur,barış,sevgi ve bereket getirmesini Yüce Mevla’dan niyaz ediyorum.
hanimiş;Resimler şahsıma aittir.

29 yorum:

  1. Of os benimde çok işim var çok e bide çalışıyorum bugün:( iyi bayramlar şekercim salihacım sarı oğlanı öp benim için

    YanıtlaSil
  2. Bayramınız kutlu olsun Saliha.

    Sevgiyle, Nane Limon

    YanıtlaSil
  3. seninde bayramın kutlu olsun
    daha nice mutlu sağlık dolu bayramlar görmeni ve görmemizi dilerim

    YanıtlaSil
  4. Şeker tadında bir bayram geçirmeniz dileğimle kocaman sevgilerrr
    yeşim

    YanıtlaSil
  5. Mutlu bayramlar diliyorum Salihacığım. Kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, Ramazan Bayramınız kutlu olsun

    YanıtlaSil
  7. Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, Ramazan Bayramınız kutlu olsun

    YanıtlaSil
  8. Salihacım, yoğunluğumuz aynı. Bende bu gün bayramlık lezzetler hazırlayacağım ve gidince. Senin kurabiyeler de ilham verdi bana, listeme ekledim hemen.Teşekkürler.

    Ailenle birlikte çok mutlu bir bayram geçirmeni dilerim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. bayraminiz seker gibi gecsin nice bayramlari birlikte kutlayalim sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Şeker tadında, sevdiklerinle beraber iyi bayramlar diliyorum. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Sevdiklerinle birlikte damağınızı, ruhunuzu ve çevrenizi tadlandıran, hayırlı ve bereketli bir bayram dilerim.
    Kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Saliha'cığım,
    Ne güzel anlatmışsın hazırlıklarını, zevkle okudum.
    Sevdiklerinle birlikte mutlu ve huzurlu bir bayram geçirmeni diliyorum.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  13. oyy teyoşum nasılda uyurmuşşş...İyi bayramlar kısss ablaaaa görüşcez ama olsun :D :D

    YanıtlaSil
  14. Bayramınız kutlu olsun:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  15. AYLİN,
    MUNEVVER ABLA,
    XXCEN,
    YEŞİM,
    GÜLRİZ,
    ÖZLEM,
    MÜGE,
    NIHAN,
    FEYHAN,
    NİLAY,
    BURÇİN,
    RUKIS,
    BOCURUK,
    HERKESE TEŞEKKÜRLER...ömrümüz ramazan,ahiretimiz bayram olsun...sevgılerle..

    YanıtlaSil
  16. ramazan bayramını kutlarım. hayırlı sevdiklerinizle huzurlu bayram geçirmenizi dilerim.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  17. Bayram sabahları, demli bir çay, su böreği, bayram şekerleri, şeker isteyen çocuklar, bir telaş bir koşturmaca. Köprü hep kalabalık, bayram programları, kolonya ikramları, bayram harçlıkları, uzun bayram tatilleri, ev gezmeleri, kısa hal hatır sormalar, el öpenlerin çok olsunlar ve daha bir dolu küçük ayrıntı. Hayatın üzerindeki 'pause' düğmesine dokunun... Kısa bir süre için hayatı durdurun. Mutlu bayramlar...

    YanıtlaSil
  18. Sevgili Saliha,
    Bayram hazırlıklarında sana kolaylıklar diliyorum, ne tatlı hazırlıklar bunlar değil mi?
    Resimler harika, özellikle çiçeklere ve oğluşunun resmine bayıldım. Tüm dış mekan fotoğraflarının havası başkadır zaten..ellerine saglık canım...
    iyi bayramlar
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  19. Bayramın mübarek olsun canım ve yaradan tüm sevdiklerimizi korusun....

    İyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  20. salihacım sevdiklerinle birlikte mutlu bir bayram geçirmeni diliyorum diliyorum

    YanıtlaSil
  21. Tüm yürekler sevinç dolsun, umutlar gercek olsun,acılar unutulsun,dualarınız kabul ve bayramınız mübarek olsun.

    oğluşun çok tatlı maşallah....

    YanıtlaSil
  22. Bayramin kutlu olsun canim.

    YanıtlaSil
  23. iyi bayramlar oglunuzla ve esınızle:))

    YanıtlaSil
  24. Salihacığım iyi bayramlar diliyorum. Nerelerdesin, neden msn de yoksun. umarım güzel bir bayram geçiriyorsunuzdur. Sevgilerimle. Görüşmek dileği ile.

    YanıtlaSil
  25. banucum tesekkurler,senınde,
    elmasekerı cok hos yazmıssın senınde canım...,
    aysecım gercektende oyle canım,
    yaren tesekkurler,
    özlem cok sagol canım,
    hulyacım tesekkurlercanım,
    yesıldomates tesekkurler,
    kızılcıksurubu senınde canım sagol,
    zehra senınde canım,
    esra tesekkurler canım..,
    rabıacım msnden vırus bulastı msnem hala bozuk canım...
    hepınze guzel bayramlar...

    YanıtlaSil
  26. saliham nerdesin sen msn dede yoksun:( ben ankette anayemek istiozu seçtim çünkü her blogda zati hamur işi felan var böğ geldi bana ben gündüz görüp akşam aa yemek olarak işte bunu yapim diye kafama koyacağım şeyler görmek istiyorum hergün hamur işi yemiom ama yemek yiyommmmmmmmmmmmmmm:)ehehe öptüm çok

    YanıtlaSil
  27. merhaba saliha
    nice mutlu bayramlar geçirmeni dilerim
    daha gelmemişsin, bekliyoruz

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)