Perşembe, Ekim 11, 2012

Arı Kovanı Pasta / Busy Bee Cake / Arı Kurabiyeler / Busy Bee Cookies

İşlerime biraz ara verip neredeyse 1 ay olacak olan yazı aralığımı daha fazla uzatmayıp pastalarımla devam edeyim :) Niye bu kadar ara oldu diyenlere ; Taşındık,taşınma öncesi toparlanma taşındıktan sonra yerleştirme taşınma öncesi ne kadra planlı hazırlanmışsam da yerleştikten sonra o nerede ? bu nerede? diye eşyaları bulamama Mehmet Hikmetin okulu başlaması Emir'in durmak bilmeyen yaramazlıkları :))) okurken yoruldunuz dimi? :)
Bu hengamede pastalar kurabiyelerde yaptım desem :)) işte biride bu eğlenceli Arı Kovanı Pastası ve kurabiyeleri :) Bana göre çok enerjik ve eğlenceli olan Sevgili arkadaşım Tuba'nın kardeşi Kevser hanımın oğlu Selim'in 3. yaş partisi için hazırladım.Çok eğlenceli şirin bi pastaydı ve çook sevdim pastamı :)) Ayrıca Kevser hanım çok güzel oyuncaklar hazırlıyor el emeğiyle en kısa zamanda edinmem lazım çok tatlılar çünkü üstelik el yapımı ve orjinal....
İnşaallah süreyi tekrar uzatmadan kurabiyelerle devam edeceğim herkese sevgilerimle :))
 
 
 




 
 
 

12 yorum:

  1. Saliham harikalar bayıldım ellerine
    emeğine sağlık öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. Saliham arı kovanını ilk defa bu kadar harika görüyorum (zararsız) yani..
    ellerine sağlık..
    yeni evinde..sağlıklı..mutlu..huzurlu oturman dileğiyle..sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. çok şirin olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşım bayıldım,çok şirin olmuş..ellerine sağlık..sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten çok enerjik ve şeker bir pasta olmuş. Ellerinize sağlık.
    Gülcihan

    YanıtlaSil
  6. Saliha'cığım yeni evin sana huzur getirsin inşaallah, pastan da gerçekten muhteşem, çok şirin,ellerine sağlık arkadaşım...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. merhabalar, demirdöküm tencere ödüllü yemek yarışması başladı katılımınızı desteklerinizi bekliyoruz. www.yemekgurmesi.com/demir-dokum-tencere-odullu-yemek-tarifleri-yarismasi.html

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Saliha,
    O kadar güzel ve kusursuz pastalar kurabiyeler hazırlıyorsun ki bir sonra ki ne olacak diye merakla bekliyorum.
    Eline, emeğine sağlık.
    Bu arada;
    Yeni evinde güle güle otur.

    YanıtlaSil
  9. bende çok beğendim:)elinize sağlık.. yeni evinizde huzurla, sağlıkla oturmanız temennisiyle..
    seval

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar demir döküm tencere ödüllü tarif yarışmamıza bekliyoruz http://www.yemekgurmesi.com/demir-dokum-tencere-odullu-yemek-tarifleri-yarismasi.html

    YanıtlaSil
  11. mükemmel...bende böyle pastalar yapmak istiyorum ama nasılll?

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)