Çarşamba, Haziran 13, 2012

Sünnet Kurabiyeleri







Sünnet sezonu açıldı artık bol bol sünnet kurabiyesi yapıyorum :)) Bu kurabiyeleride daha önce Evlilik Yıldönümü cupcake ve kurabiyeleri hazırladığım Funda hanım için hazırladım..Minik Kayra hem küçük bir operasyon geçirdi hem sünnet oldu :)) damatlığınıda görelim inşaallah...

Biliyorsunuz bir süre önce ''Butik Pastacılık'' alanında eğitimler almaya başladım.Yakında pastacılığın mutfak kısmını daha da detaylı öğrenmek adına yeni eğitimlere katılacağım.

Tabii bu arada siparişler de alıyorum yavaş yavaş...bu sıralar ''sünnet ve düğün kurabiyeleri'' üzerinde çalışıyorum..Sizde özel günlerinizi daha da özel kılmak isterseniz gelin size özel tasarımlarımızla bunu gerçekleştirelim....
bana ulaşmak için;
gsm;546 491 76 46
e-mail;saliha.erozan@gmail.com







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hoşgeldiniz:)