Cumartesi, Şubat 06, 2010

Karaca Marifetli Set Etkinliği





Lafa nasıl başlıyacağımı bilemiyorum.Hiçbir detayı,çektiğim hiçbir resmi pas geçmek istemiyorum,bakalım başarabilecekmiyim:)Yatılı misafirlerimden ve bloggerın resim yüklememe sorunlarından dolayı yazım taslakta epey bekledi..


Geçtiğimiz pazar günü(31.01.2010),reklamlarda bol bol izleyip;acaba nasıl pişer ki?diye kendi kendime sorduğum ve ne güzel olurdu 25 dk.pişsede bende oturup keyif yapsam:) dediğim, Karaca'nın Marifetli Set Etkinliğine katıldık.
Bu sefer etkinliğe eşlerde davetliydi.Şimdiye kadar birçok etkinlik için davet aldım ama ya başından katılamayacağım belliydi yada son anda bir aksilik çıktı.Bu sefer dedim muhakkak katılmalıyım,hem Hünerli Müge şekerimin vasıtasıyla davetliydim:)


MSA'ya vardığımızda Müge şekerim:) bizi kapıda güleryüzü ve samimiyetiyle karşıladı.etkinliğin yapıldığı mekan olan Mutfak Sanatları Akademisine tabiri caizse, eşimle hayran kaldık,işlerinde o kadar profesyoneller ki anlatılmaz yaşanır diyebirim.
Yemek yapacağımız yere girince bizi Karaca Marifetli setimiz ve hazırlanmış malzemeler ve Şefimiz Serkan Bozkurt bekliyordu.Daha önce birçok programda izlediğim Milli şefimizi canlı olarak karşımızda görmek heyecan vericiydi:))






Şefimiz Marifetli Set hakkında ön bilgi verip yemeklerin yapılışlarına geçti ve bol sohbetli,neşeli,eğlence dolu dakikalar yaşadık:) evet dakikalar diyorum çünkü sohbet ve tanışma faslını geçersek yemekler 20 -25 dk pişti:)




Benim için yemeklerin lezzeti ön planda olduğu kadar, sağlıklı şekilde pişmeside önemli..Marifetli Sette burada devreye giriyor:) bir yandan çorbanızı pişirirken büyük süzgeçli tencerenizle çorbanızın nefis besleyici suyuyla hem pilav hem makarna yapabiliryorsunuz.Küçük süzgeçli tencerinizide büyük süzgeçli tencerenizin üzerine koyarak çorba ve makarnanın buharıyla sebze haşlıyabiliyor veya et,tavuk,balık pişirebiliyorsunuz.Diğer düdüklünüzde ise ana yemeğiniz;pişmesi en zor etler bile 25 dk.da pişiyor.


Önce kış çorbamızı pişirdik.Çorbamız pişmeye başladığında makarnamızı ekledik ve onun üzerinede tavuklu mantar dolmamızı koyduk.Tavuklu mantar dolması en alttaki çorbamızın buharıyla pişti:) işte sağlıklı yemek..ekstra yağ yok:) düdüklümüzde ise bahçıvan usulü kuzumuz pişti hemdeeee 25 dakikadaaa:)))


Bütün blogcular ağız birliğiyle Şefimizin tarifi olan Tavuklu Mantar Dolmasını çoook beğendik.Çorbamız nefisti,tam kış mevsimine göre sıcacık,iç ısıtan bir çorbaydı,ben blendırdan geçirdim daha da enfes oldu:)










Bahçıvan usulü kuzuyu eşim çok beğendi,ben et yemez biri olarak tadımlık tattım,et o kadar güzel pişmiştiki lokum gibiydi:) Cacık soslu makarna benim favorim oldu cacık sosu makarnanın üzerine dökmek değilde makarnayla karıştırmak iyi fikir lezzeti doruk noktadaydı:)







Yolda eşime nasıl yemek yaptırırım diye kara kara düşünürken,yemek pişirirken baktım ki,eşim benden daha çok meraklı:)benden çok kendisi pişirdi desek yalan olmaz.





Yemeklerimiz pişince pastamızı yemek için toplandık.Mügecim pastan çok nefisti,ellerine sağlık:)Ayrıca Sevgili Yasemin,Sevil,Müge,Tijenciğimle sohbetimizin tadı damağımda kaldı:)






Yaptığımız yemekleri verdikleri kaplara koyup evimize götürdük:) ben pazar akşamı yaptığımız yemeklerle misafir ağırladım desem inanırmısınız? Yaptığımız yemekler çok bereketliydi, nasıl bitiricez diye eşimle konuşurken ani gelen misafirlerime ikram etme imkanım oldu.Misafirlerim çorbadan cacık soslu makarnaya kadar tadlara bayıldılar,beğenmeseler buraya inanın yazmazdım:)nasıl yaptığımı sordular bende Karaca Marifetli Setle dedim:)

Etkinlik sonunda Marifetli seti bizlere hediye eden Karaca'ya buradan çok teşekkürler,etkinlikten bu yana epey misafir ağırladım, yemek yaptım:) vee resimledim:) sebzelerim 10 dk.da,bakliyatlarımı 20 dk. pişirdim..detaylar resimlerrr ilerleyen günlerde...Gerçekten çok marifetli bir set:)

10 yorum:

  1. Salihacığım ellerinize sağlık marifetli setin marifetlerini diğer bloglarda da okuyoruz.Ama nedense bu etkinlikler İstanbul dışındaki diğer illerde yapılmıyor .Belki bir gün İzmiri de hatırlarlar.İzmirden sevgiler.Mine

    YanıtlaSil
  2. Oh ne güzel, keyifli ve bereketli bir gün olmuş sizin içinde, ne güzell...
    Bu tür etkinlikleri bende epeyce merak ediyorum aslında, sizinle nasıl irtibata geçiyorlar merak ettim :)

    YanıtlaSil
  3. Canımm ne güzel bir etkinlik olmuş... Demek anlatıldığı kadar marifetliymiş bu setler... İyi günlerde marifetlerini göstermen dileğiyle güle güle kullan... Kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Marifetli setler marifetli hatunlarla buluşursa herşey marifet kokar böyle:))))
    ellerinize sağlık,eminim çok keyifli zaman geçirmişsinizdir...

    YanıtlaSil
  5. O kadar güzel anlatmışsın ki gidip alasım geldi:)
    Bende severim pratik ürünleri...
    Seni yakın takibe aldım canım:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Seninle tanıştığıma çok memnun oldum. Artık sık sık uğrarım:)

    Öpüldün tatlım,
    Canan

    YanıtlaSil
  7. Salihacım eşinle katılmışsınız,süpersiniz vallahi.. seni gördüğüme öncelikle çok memnun oldum.. çok hoş gözüküyorsun,maşallah diyorum..

    etkinlik harika olmuş,afiyetler olsun.

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. salihacım öncelikle iyiki geldin ve iyiki senle tanıştım yüz yüze
    bu nedenle çok mutluyum
    canım benim inş. tekrar berabver olabilmek ümidiyle diyorum . bende seni çok sevdim bilesin .
    Ayrıca eşinde hakkını helal etsin o kadar yordum onuda bıraktı beni..
    Bu arada istenbula geldiğinde tatlım mutlaka eşin ile yemege bekliyoruz tamam mı canım
    sevgiyle kal
    ben senin telini kaydetmemişim :((
    sana zahmet bana bir ara mail atda numaranı kaydedeyim olurmu

    YanıtlaSil
  9. Salihacım;
    Gerçekten çok güzel bir gün geçirdik hep birlikte.
    İnşallah başka başka bahaneler ile en kısa zamanda tekrar bir araya geliriz.
    Ben teşekkür ederim katılımın için.
    İyi günlerde kullanman dileğiyle canım.

    YanıtlaSil
  10. Canım benim içinde öyleydi. Bıraksalar (eşler) Sabaha kadar konuşurduk herhalde. Seni tanıma çok ama çok güzeldi. Yine görüşeceğiz biliyorsun değil mi canım.
    Çok çok öpüyorum seni
    sevgiler

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)