Cuma, Nisan 02, 2010

Betül'ün Bahar Kahvaltısı,İkindi Çayı ve Akşam Yemeği




Güzel bir bahar günü, balkon keyfi, hafif lezzetler ve bol kahkahalı ohbetler ... Kukişim hafta başı bana geldi.Hava muhalefetinden 2 Gün evden çıkamayınca, hem oğlu günümüz hem hava biraz ısındı diye gezmeye dedik ve çarşamba günü dayı kızındaydık.
Kahvaltı menümüz;
  • haşlanmış Yumurta
  • kaymak-bal
  • Zeytin, Cecil peyniri, ezine peyniri
  • bal-tahinpekmez
  • salçalı büfe sosis-salam
  • domates-salatalık
  • elde açılmış nefis börek:)







sohbet etmekten sofradan kalkamadık desem:) tarifi olmayanları ekleyeceğim ..

İkindi Menümüz;

  • Arpa şehriyeli Salata
  • Poğaça
  • Elde açılmış Börek
  • Krem karamelli kek (Ben yapıp, götürdüm)
  • Buzluk tatlısı - resmini çekmeyi unuttum cok Hafif ve lezzetliydi
  • veee çayyyyyy:)


Salataları Yoğurt ve mayonezle yemeğe alışmış Biri olarak oldukça Hafif geldi.




Elde açılması bir yana iç malzemesini kimse tahin edemedi:) pırasalıymış .. inamam Betüllll:) hemen tarifi alıp denemem lazım, sohbetten tarifi istemeyi unuttum:)



Benim yapıp götürdüğüm Krem karamelli kek,Sıcak Suda 1 dk.dan fazla bekletiğimden krem karamelde kırılmalar oldu. .10-15 saniyeden uzun  bekletmeyin ama muhakak deneyin nefis bir tadı var:)












Akşam  maaile geçirilmiş nefis bir akşam yemeği ve bol sohbet:)

Akşam yemeği Menüsü;

  • İşkembe Corbasi

  • Mevsim Salata

  • Arpa şehriye Salatası

  • Et Sote

  • Fıstıklı, kuşüzümlü pilav





daha ne Olsun .. evlerimizden huzur bereket eksik olmasın ...



26 yorum:

  1. yani saliha diyecek bişey bulamadım.. hepsi harika gözüküyor da tüm günün sonunda ne oldu ben onu merak ediyorum ?

    ellerinize sağlık afiyetler olsun..

    sevgiler öptüm

    YanıtlaSil
  2. yemekler ayrı bir güzelde ben ilk sofradaki kare servis tabaklarına bittim ehöm öhöm nerden aldın gıss:))

    YanıtlaSil
  3. Salihacığım maşaallah Rabbim bereketli etsin sofralarınızı ve daim etsin dostluğunuzu ne güzel sofralar hazrlamışsınız hazırlayanların ellerine sağlık yiyenlere şifa olsun cuman da mübarek olsun Gebze ye selamlar daha 12 gün önce sizin oradan misafirlerim vardı çok sevdiğim Ümmühan ablam ve Mustafa abi Allah raz olsun çok tatlı insanlar birde eşimin teyzesi AEG evlerinde oturuyor kızı halk eğitimde nakış hocası bilmem tanırmısın? ben aslında her yıl gelirim ama bir gün içinde döneriz ziyaretlerimizi yapıp neyse çok uzattım Salihacığım sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  4. Herşey çok güzel. Hazırlayanların ellerine sağlık sizlerede afiyet olsun. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Muhabbetiniz bol sofranız bereketli olsun Salihacığım.Ellerinize sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. ooooo hani bize hani bizee olduk.hepsi çok güzel sofralar nefis.karemelli kekin methi gelmeye başladı bile.tariflerinni isteriz.herşey gönlünüzce olsun inş.

    YanıtlaSil
  7. Herşey çok çok güzel görünüyo hem lezzetler hem masa düzeni harika.Hakikaten Allah bereketi ve huzuru eksik eylemesin...Ellerinize sağlık...sevgiler....

    YanıtlaSil
  8. Salihacım hayırlı cumalar canım. Bu sofralar ve menüler ne güzel böyle. Herhalde bütün gün sofradan kalkamamışsınızdır:))
    Ellerinize sağlık. Her şey mükemmel.

    YanıtlaSil
  9. harikaaaaaa bir masaaaaaaaa
    yasemin

    YanıtlaSil
  10. Lütfen o el açması böreğin tarifini bizimle de paylaşın.Çok güzel görünüyor yiyenlere afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  11. Hazirlayan larin ellerine emeklerine saglik hayirli aksamlar.

    YanıtlaSil
  12. Her 3 sofrada da emeği olan herkesin eline sağlık. Nefis görünüyor tüm mamalar ama ben karamelli kek ve o muhteşem kahvaltı sofrasına takıldım kaldım. Harika. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. CANIM HARİKA LEZZETLERLE VE SOHBETLE DOLU BİR GÜN OLMUŞ:))AFİYET ŞEKER OLSUN,ELLERİNİZE SAĞLIK KOCA
    MAN ÖPÜYORUM...

    YanıtlaSil
  14. Oo maşalahh afiyetler olsun canım muhabbettiniz daim olsun....

    YanıtlaSil
  15. Salihacım hangi sofraya yorum yazsam şaşırdım..hepsi birbirinden güzel.. kahvaltı sofrası en sevdiklerimden.. uzun kahvaltılara hasretim vallahi,iki çocukla böyle sofralar hayal bana ;)
    börek nefis,bu kek bana hep çok zor gelmiştir.. yapım aşaması hiç kolay değil sanırım.. ama enfes kabarmış seninki,ellerine sağlık..

    sevgiler yolluyorum..

    YanıtlaSil
  16. Sevgili Saliha,
    Kahvaltısından yemeğine kadar her masa ayrı güzel, nefis ve şık olmuş.
    Emeği geçenlerin ellerine sağlık.
    En güzel sözü yazının sonunda söylemişsin (evlerimizden huzur bereket eksik olmasın)
    bende bu duaya Amin diyorum.
    Bu arada;
    Krem karamelli keki bende çok seviyorum, İnşallah en kısa zamanda bende deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  17. ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN....
    Pembedüşbahçesinin etkinlikleri devam ediyor...
    Bu defaki etkinliğimizin adını siz koyacaksınız:)
    Size üç malzeme veriyoruz Muz, Kahve ve Çikolata bu üç malzemeyi kullanarak kek,pasta vs. aklınıza ne geliyorsa paıyorsunuz ve pembedusbahcesi@gmail.com adresine gönderiyorsunuz...

    Detaylı bilgi için blogumuzu ziyaret ediniz...

    SON KATILIM 30 NİSAN...

    SEVGİLER:)

    YanıtlaSil
  18. saliha ablacım sana birşey soracağım garip gelecek belki ama çok benzettim
    balkon manzarası bana hiç yabancı gelmedi sen buralaramı geldin sanki kartal sahilindeki akvaryum sitesinin manzarasına benziyor hatta tıpa tıp aynısı....

    YanıtlaSil
  19. merhaba..herşey çok güzel emeği geçen herkesin eline sağlık.Fakat börek nefis görünüyor hemen tarifini yayınlarsanız çok memnun olurum..çok gözüm kaldı.göz hakkı için tarifini acilen .))))pırasa zamanı geçmeden.

    YanıtlaSil
  20. YARIŞMA BAŞLADI!

    Eskileri Yenileyelim,Artıkları Değerlendirelim
    herkez yarışmamıza davetlidir.

    ayrıntılı bilgi için:

    http://beyazsepetim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  21. ne diyeyim salihacığım.afiyet bal şeker olsun..sıcacık seviler...

    YanıtlaSil
  22. anaksimona / Kardeşin küküş :)Salı, Nisan 06, 2010 11:07:00 ÖÖ

    Valla sofra da,ortam da,manzara da muhteşemdi.. Ne söylesem neyi anlatsam... Hoş sohbetle birlikte enfes bir kol böreği,çay,ablamın muhteşem keki veeee bahsetmemiş ama :D denize karşı nargile keyfim .. O budur yaaa... Emeklerinize sağlık kızlar..

    YanıtlaSil
  23. Canım merhaba.Bu masayı hazırlayanların ellerine sağlık.Bir şey unutulmuş:)Bizi çağırmamışlar.Sevgiler bıraktım:)

    YanıtlaSil
  24. Salihacim hersey harika gözüküyor,güzel sohbetle hos vakit geçirmisiniz,sevgiler.

    YanıtlaSil
  25. Canım benim üç sofrada muhteşem görünüyor,ellerinize sağlık afiyetler olsun saliham....

    YanıtlaSil
  26. Afiyet bal ola,ağzınınzın tadı hiç bozulmasın cnamı benim :)))
    yapanların ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz:)